Оголошено закупівлю щодо надання послуг з організації та проведення Тендерних закупівель з метою забезпечення усім необхідним персоналом та засобами в рамках проєкту “Підтримка повернення до очного та змішаного навчання у Харківській області” (контракт № UKR/PCA2022106/PD2024532), що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ.
№ Тендеру: EEPM.1.7-UHI24 Дата оголошення: 08.10.2024 Кінцевий строк подачі пропозицій: 14.10.2024
Предмет закупівлі в рамках Проєкту
Закупівлю послуг з організації та проведення Тендерних закупівель з метою забезпечення проєкту усім необхідним персоналом та засобами. Запровадити неупереджений, прозорий та конкурентний закупівельний процес.
Обов'язки фахівця з тендерних закупівель:
1. Підготовка та оновлення документів:
- Положення про тендерні закупівлі.
- Наказ про створення тендерного комітету.
- Наказ про затвердження плану закупівель.
- Політика запобігання конфлікту інтересів.
- Кодекс етики для учасників тендерного процесу.
- Річний план закупівель.
- Регістри та журнали.
2. Організація та проведення тендерів:
- Проведення усіх закупівель на основі наданих Замовником документів, правил ЮНІСЕФ та стандартів УГІ.
- Керування усіма аспектами тендерного процесу від початку до завершення.
3. Розробка та адаптація тендерної документації:
- Оголошення про проведення тендеру.
- Тендерна документація.
- Заявка на участь.
- Протокол засідання тендерного комітету.
- Контракт на закупівлю.
- Звіт про результати тендеру.
- Форма для подачі скарг.
4. Ведення обліку:
- Ведення обліку всіх проведених тендерів, поданих пропозицій, підписаних договорів та результатів тендерів.
Терміни та місце надання послуг
- Строк надання послуг становить 6 місяців з моменту підписання договору, але не пізніше 31.03.2025 року.
Детальніша інформація у Додатку 1 до ТД. Додатки до оголошення: