Оголошено мультилотову (6 лотів) закупівлю щодо надання послуг зі створення навчальних матеріалів та навчання тренерів організації в рамках проєкту “Підтримка повернення до очного та змішаного навчання у Харківській області” (контракт № UKR/PCA2022106/PD2024532), що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ.
№ Тендеру: 1-PROD24-UHI Дата оголошення: 10.10.2024 Строк подачі пропозицій: з 10.10.2024 до 14.10.2024 23:59 за Київським часом.
Предмет закупівлі в рамках Проєкту
Ми шукаємо організації або експертів для надання послуг зі створення навчальних матеріалів та проведення навчальних тренінгів для тренерів ГО УГІ, які згодом навчатимуть вчителів шкіл, психологів та директорів навчальних закладів. Проєкт спрямований на покращення психосоціальної підтримки в освітніх закладах та створення безпечного навчального середовища для учнів і вчителів. Очікується, що тренери отримають необхідні матеріали, знання та навички для подальшої роботи з вчителями у відповідь на виклики, спричинені тривалою кризою.
Цей проект представляє собою важливий крок на шляху до відновлення якісної освіти та сприяння благополуччю учнів та освітян у Харківському регіоні. Вирішуючи багатогранні виклики, спричинені пандемією COVID-19 та триваючим конфліктом, проєкт має на меті створити стійке та підтримуюче освітнє середовище.
Опис необхідних послуг: Лот № 1: Аналіз існуючих матеріалів та тренінгів.
- Аналіз існуючих матеріалів та тренінгів з психології, медицини, безпекових питань в Україні:
- Проведення детального аналізу наявних навчальних матеріалів і тренінгів з психології, медицини для освітян в Україні, враховуючи їх відповідність сучасним потребам вчителів та учнів у психосоціальній підтримці.
- Проведення детального аналізу наявних навчальних матеріалів і тренінгів з медичної допомоги, безпекових питань, враховуючи їх відповідність сучасним потребам вчителів та учнів.
- Аналіз потреб вчителів на основі наявних досліджень, що дозволить ефективніше адресувати проблеми, пов’язані з кризовими ситуаціями в освітньому середовищі.
- Розробка структури оновленого тренінгу з психологічного напрямку:
- Створення структурованої програми тренінгу, яка поєднуватиме теоретичні знання з психологічної підтримки з практичними техніками.
- Програма повинна включати розробку модулів з фокусом на інтерактивні методи навчання, що дозволять психологам-тренерам навчати вчителів як надавати психосоціальну підтримку учням.
- Врахування емоційних і психологічних викликів, з якими стикаються освітяни та учні під час кризи.
- Розробка та адаптація навчальних матеріалів з психологічного напрямку:
- Підготовка навчальних матеріалів з практичними стратегіями та техніками для очного навчання, включаючи підходи до психологічної підтримки учнів.
- Матеріали повинні бути адаптовані для місцевих освітніх контекстів, з урахуванням потреб Харківського регіону та впливу кризи.
- Навчальні матеріали мають сприяти формуванню у освітян навичок створення безпечного і підтримуючого навчального середовища.
- Розробка методичних матеріалів для тренерів-психологів:
- Створення детальних методичних рекомендацій для психологів, які зможуть ефективно передавати знання та навички вчителям.
- Посібник повинен включати практичні інструкції щодо проведення тренінгів, управління навчальним процесом та застосування психосоціальної підтримки в шкільному середовищі.
- Методичні матеріали повинні також містити інструменти для довгострокової сталості та можливості їх подальшого використання в навчальних закладах регіону.
- Проведення триденного навчального тренінгу для психологів-тренерів:
- Проведення інтенсивного триденного тренінгу для 10 психологів з інтерактивними вправами, симуляціями та груповими дискусіями.
- Тренінг повинен акцентувати увагу на розвитку спроможності психологів передавати знання іншим освітянам та надавати підтримку учням під час навчального процесу.
- Забезпечення індивідуального зворотного зв'язку для кожного учасника тренінгу.
Лот № 2: Розробка навчальних матеріалів з психологічного напрямку.
Лот № 3: Проведення навчання тренерів-психологів ГО УГІ
Лот № 4: Розробка навчальних матеріалів з першої медичної допомоги.
- Розробка структури тренінгу з першої медичної допомоги:
- Створення чіткої та структурованої програми тренінгу, яка охоплюватиме основні аспекти надання першої медичної допомоги, включаючи рятувальні дії в критичних ситуаціях, серцево-легеневу реанімацію, роботу з травмами тощо.
- Програма повинна передбачати як теоретичні знання, так і практичні вправи для тренерів, що зможуть навчати вчителів.
- Розробка та адаптація навчальних матеріалів з першої медичної допомоги:
- Підготовка навчальних матеріалів з практичними інструкціями щодо надання першої медичної допомоги в умовах навчальних закладів.
- Навчальні матеріали повинні містити чіткі та прості до виконання кроки для надання допомоги в екстрених ситуаціях, бути адаптованими до умов роботи в школі, та враховувати можливі виклики в кризових ситуаціях.
- Створення візуальних матеріалів (презентації, інфографіка), які спростять засвоєння інформації.
- Розробка методичних рекомендацій для фасилітаторів з першої медичної допомоги:
- Підготовка детальних методичних рекомендацій для тренерів, які навчатимуть вчителів надавати першу медичну допомогу.
- Рекомендації повинні включати покрокові інструкції для проведення тренінгів, практичні поради щодо навчання дорослих та взаємодії з групами вчителів.
- Розробка структури тренінгу з безпекових напрямків:
- Пожежна безпека:
- Основи використання протипожежного обладнання (вогнегасники, пожежні шланги).
- Планування евакуації та дії в разі виникнення пожежі.
- Електрична безпека:
- Ознайомлення з правилами безпечного користування електричними приладами.
- Дії в разі короткого замикання або аварій.
- Мінна безпека:
- Розпізнавання вибухонебезпечних предметів.
- Правила поведінки у разі виявлення мін або інших небезпечних об'єктів.
- Безпека під час військових дій:
- Використання бомбосховищ та інших захисних споруд.
- Правила поведінки під час повітряних тривог і обстрілів.
- Розробка та адаптація навчальних матеріалів з безпекових напрямків:
- Створення навчальних матеріалів, які міститимуть інструкції для вчителів щодо реагування на різні надзвичайні ситуації.
- Візуальні допоміжні засоби (презентації, інфографіка) для полегшення засвоєння матеріалу.
- Опис сценаріїв для кожного напрямку безпеки (пожежі, електричні аварії, мінні загрози, військові дії) з практичними порадами.
- Розробка матеріалів для роботи з учнями, що сприятимуть підвищенню їхньої обізнаності з безпекових питань.
- Розробка методичних рекомендацій для фасилітаторів з безпекових напрямків:
- Підготовка покрокових інструкцій для тренерів, які проводитимуть тренінги для вчителів.
- Методичні матеріали повинні охоплювати ефективні методи навчання дорослих та управління навчальними процесами.
- Планування навчальних сесій з інтерактивними завданнями для залучення вчителів до активного навчання.
Лот № 5: Розробка навчальних матеріалів з безпекових питань.
Лот № 6: Розробка навчальних матеріалів для керівного складу навчальних закладів.
- Розробка структури курсу тренінгу для керівного складу навчальних закладів:
- Оцінка готовності шкіл до відкриття: Підготовка матеріалів щодо оцінки стану шкільних будівель, інфраструктури, перевірки комунальних систем, забезпечення безпеки будівель та території.
- Безпекові вимоги та протоколи: Розробка модулів про облаштування укриттів, евакуаційні плани, медичні заходи та використання протипожежних систем.
- Гігієна та здоров'я: Впровадження нових протоколів санітарії, запобігання поширенню інфекцій та організація медичних оглядів для учнів і персоналу.
- Психологічна підтримка: Програми підтримки учнів і персоналу, що пережили стрес від війни та карантину, організація психологічної реабілітації.
- Відновлення навчального процесу: Адаптація навчальних програм, гібридне навчання та компенсування втрат навчального часу через карантин і війну.
- Інструменти управління та лідерства: Модулі про ефективне керівництво в кризових ситуаціях, розвиток лідерських навичок і управління змінами.
- Управління вчителями після роботи в онлайн-форматі: Повернення до офлайн-навчання, мотивація вчителів, уникнення вигорання та підвищення продуктивності колективу.
- Взаємодія з батьками та громадами: Створення стратегій комунікації з батьками, зустрічі, прозорі процеси щодо безпеки та підтримки учнів.
- Розробка навчальних матеріалів для керівного складу навчальних закладів:
- Підготовка навчальних матеріалів для кожного модуля, що включатимуть презентації, посібники, кейси та практичні завдання.
- Візуальні допоміжні матеріали (інфографіка, схеми, таблиці) для спрощення навчання.
- Розробка тестових завдань для оцінки знань учасників після кожного модуля.
- Розробка методичних рекомендацій для фасилітаторів:
- Підготовка покрокових інструкцій для тренерів, які будуть проводити курс для директорів.
- Методичні матеріали для ефективного проведення занять, з акцентом на інтерактивні підходи.
- Рекомендації щодо проведення дискусій, симуляцій та групових завдань для активного залучення учасників.
Термін надання послуг:
- Строк надання послуг становить 6 місяців з моменту підписання договору, але не пізніше 31.03.2025 року.
Детальніша інформація у Додатку 1 до ТД.