Технічне завдання для Фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб щодо надання послуг з поставки обладнання для обігріву для сховищ(бомбосховищ) із сприятливими умовами для дітей
в рамках проекту “Посилення готовності до повернення до навчання за допомогою нових безпечних просторів у школах та домашніх куточках Спільно (Spilno)”, що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ
Дата: 21 жовтня 2022
№ тендеру: 6-SHELTERWRM-UHI від 21 жовтня 2022
Про ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”
Організація створена бізнес-лідерами у сферах організаціі та проведення масових заходів, реклами та комунікацій. Ми зібралися разом, щоб підтримати громадські ініціативи членів нашої організації, бо знаємо, наскільки налагоджена комунікація з власниками ресурсів важлива для успіху. З початку військової агресії у лютому 2022 року кожен із нас мав свою волонтерську ініціативу допомоги громадянам України, які постраждали від війни. Разом ми розширюємо власні можливості, допомагаємо один одному, шукаємо партнерів і активно використовуємо наш професійний досвід і контакти, які ми набули за 10 років попередньої роботи з людьми, виробництва, організації масштабних масових заходів і в сфері комунікацій. Ми ділимося нашими наявними ресурсами та спрямовуємо зусилля на розширення можливостей організаціі, включаючи залучення нових членів ГО та співпрацю з партнерами-донорами.
Довідкова інформація про проект
Проєкт покликане зміцнити готовність на місцях до повернення до очного навчання шляхом створення безпечних просторів у навчальних закладах (школах). Проект підтримає ініціативу «Назад до навчання» шляхом розробки нових технічних підходів до реконструкції та обладнання таких безпечних просторів та впровадження цих підходів у п'яти обраних місцях.
Конкретні заходи, які здійснюватимуться Українськими гуманітарними ініціативами, включають:
1. Розробка та запуск п'яти сховищ із сприятливими умовами для дітей (безпечних просторів) на основі індивідуальної концепції, дизайну та змісту Спільно (Spilno).
2. Розробка інструкцій для тиражування концепції, дизайну та змісту (наприклад, інформаційних, освітніх та комунікаційних матеріалів, креативних шпалер) по всій країні.
3. Виробництво та розповсюдження 1000 домашніх інтерактивних куточків Spilno Home для ефективного та захоплюючого онлайн-навчання.
4. Розробка розважальної програми (застосунку) на основі технології доповненої реальності для Spilno Home.
Проектування та створення сховищ має відповідати чинному законодавству та офіційним вимогам Міністерства освіти і науки, а також Державної служби України з надзвичайних ситуацій та ґрунтуватися на рекомендаціях ЮНІСЕФ щодо створення у сховищах сприятливих умов для дітей.
Інструкції, які будуть розроблені для подальшого тиражування, повинні включати, але не обмежуватися стандартами будівництва, описом обладнання, меблів, освітніх, гігієнічних наборів та комплектів безпеки для сховищ із сприятливими умовами для дітей та педагогів.
Основна мета:
Надання комплексних послуг із поставки, монтажу, логістики, дизайну окремих складових частин, розробки схем та інструкцій з використання обладнання для сховищ, відповідно до загальної концепціі Спільно (Spilno).
Послуги включатимуть нижче перераховане, але не обмежуються такими заходами:
- надання послуг із закупівлі товарів/обладанання, необхідних для облаштування сховищ (бомбосховищ) зі сприятливими умовами для дітей на територіі Київської області (Для надання Цінових пропозицій див. Додаток 1).
- перевірка робочого стану обладнання
- комплектування достатньою кількістью витратних матеріалів на період екслуатаціїї що піднягає гарантійному обслуговуванню
- забезпечення гарантійного обслуговування обладнання на період не менше 30 днів з моменту введення в експлуатацію
- забезпечення послуг з доставки обладання до місць розташування за адресами на территоріі Київської області
Перелік необхідних послуг та обладнання буде погоджено в окремих Замовлення
Терміни та місце надання послуг
- Початок надання послуг очікується одразу після підписання договору з Постачальником.
- Порядок надання послуг планується у період з 31 жовтня по 21 листопада 2022 року, який буде погоджений обома сторонами у письмовій формі.
- Місце надання послуг: п’ять обраних дитячих навчальних закладів громад Київської області.
Вимоги
- Право на ведення підприємницької діяльності;
- Готовність надавати послуги на основі післяплати (після виконання кожного Замовлення), без авансових платежів.
- Досвід надання подібних послуг, надання рекомендаційних листів за запитом.
- Своєчасне надання необхідної звітної документації за вимогою ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”;
- Надання послуг на основі принципу «співвідношення ціни та якості”
Постачальник повинен мати спроможності виконати усі вищеперераховані вимоги.
Звітні документи
Після надання послуг за кожним Замовленням Постачальник має надати ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” первинні фінансові документи, а також фото-звіти та інструкціі до експлуатаціі поставленого обладнання.
Оплата послуг
Післяплата буде здійснена за кожне погоджене Замовлення протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту прийому-передачі наданих послуг та надання всіх необхідних підтверджуючих документів.
Процедура подачі комерційних пропозицій (заявок)
Зацікавлені кандидати повинні подати наступні документи:
- Належним чином підписану Тендерну заявку (за зразком, наведеним в Додатку 2).
- Технічну пропозицію, що складається з:
- Фізичним особам - підприємцям (ФОП) на єдиному податку та юридичним особам – копію свідоцтва про державну реєстрацію або Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, копію свідоцтва про сплату єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку, якщо юридична особа перебуває на спощеній системі оподаткування, копію свідоцтва про реєстрацію платником ПВД у випадку якщо юридична особа є платником ПДВ.
- Банківські реквізити – Довідка з банку.
- Дійсна ліцензія на здійснення відповідного виду робіт (якщо застосовується).
- Належним чином підписаний Супровідний лист з:
- підтвердженням виконання вищезазначених вимог;
- інформацією про наявність власних ресурсів або існуючих партнерських угод, необхідних для надання послуг;
- інформацією про профіль діяльності (принаймні 2 роки досвіду у відповідній сфері);
- коротким описом досвіду надання аналогічних послуг (досвід роботи з міжнародними організаціями, НУО або агенціями ООН в Україні буде перевагою).
- Рекомендаційні листи, надані в період з 2019 до 2022 року включно будуть перевагою.
- Цінову пропозицію за формою відповідно до Додатку 1. Всі ціни вказані в пропозиції мають бути кінцеві з урахування всіх податків.
Усі документи потрібно надіслати на електронну адресу Анна Бичек ukrainian.initiatives@gmail.com в форматі pdf. В темі листа необхідно обов’язково вказати номер цього тендеру та назву Постачальника.
Кінцевий термін надання комерційних пропозицій 28 жовтня 2022, 18:00 за київським часом
Пропозиції, надіслані пізніше, розглядатись не будуть.
Умови договору
Договір укладатиметься на конкурсній основі згідно вимог, описаних у технічному завданні.
Оцінка та відбір кандидатів проводитимуться відповідно до процедур закупівель, викладених у внутрішніх політиках і процедурах ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”. Оцінка кандидатів проводитиметься за вказаними вище критеріями.
Якщо у потенційного Учасника виникнуть питання щодо технічного завдання, будь ласка, зв’яжіться з Анною Бичек за адресою ukrainian.initiatives@gmail.com не пізніше 28 жовтня 2022, 18:00
Будь ласка, зверніть увагу, що до фінального розгляду будуть допущені лише ті кандидати, які увійдуть до короткого списку.
ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” зберігає за собою право на те, щоб:
- зв’язатися з будь-якою компанією чи особою, вказаною Постачальником у якості тих, хто надали рекомендацію;
- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
- не оголошувати результати тендеру усім потенційним учасникам;
- прийняти до розгляду будь-яку Заявку повністю або частково;
- вступити у переговори з обраним Постачальником;
- доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику з метою проведення часткової закупівлі.
Процес та метод оцінки заявок
Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.
Чинність заявок
Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 30 днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами та положеннями. Постачальники повинні вказати період чинності своїх заявок, оскільки ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” може доручити виконання контрактів за заявкою, яка найкраще відповідає вимогам Тендеру, якщо на момент надходження запитів про надання товарів/послуг заявка є чинною. ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” може звернутися до Заявників з проханням про подовження періоду чинності заявок.
Доручення та реалізації контракту
- Реалізацію контракту(-ів) буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чиї послуги є прийнятними з комерційної та технічної точки зору та чия заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам та положенням, наведеним у Тендері, за умови, що заявка є розсудливою і відповідає інтересам ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”.
- ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо будь-яких товарів/послуг, якщо, на думку ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”, Постачальник, який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” вважатиме, що це найбільше відповідає її інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. заявки, що задовольняє усі вимоги, перераховані у Тендері.
- ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” здійснює платіж після отримання наданих товарів/послуг.
Додаток 1
Технічне завдання для Фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб щодо надання послуг з поставки обладнання для обігріву для сховищ(бомбосховищ) із сприятливими умовами для дітей
в рамках проекту “Посилення готовності до повернення до навчання за допомогою нових безпечних просторів у школах та домашніх куточках Спільно (Spilno)”, що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ
№ тендеру: 6-SHELTERWRM-UHI від 21 жовтня 2022
Цінова пропозиція «Назва Постачальника» для обладнання 1 сховища
№ | Назва | Найменування складових комплектування | од.вимірювання | к-сть | ціна за одиницю, грн | всього, сумма, грн |
1 | Обігрівач з системою повітро-проводів на 100 кв.м | електронагрівачі, загальна потужність 15 квт обладнаних спеціальними захисними кожухами та вентиляторами, систему трубопроводів для локального зонального обігріву гарячим повітрям, сумісний з системою лавочних рядів. | шт | 6 | ||
2 | Циркуляційній вентилятор | циркуляційній вентилятор | шт | 2 | ||
3 | Електрична система осушення | Електрична система осушення продуктивністю 30 літрів на 24 години | шт | 1 | ||
4 | Послуги з доставки та супутні витрати | |||||
Всього, грн |
- Перелік необхідного обладнання та його кількість може варіюватися в залежності від потреб та буде узгоджений в Замовленні окремо.
Назва Постачальника:
ПІП:
Посада:
Підпис та печатка (за наявності):
Дата:
Додаток 2
Технічне завдання для Фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб щодо надання послуг з поставки обладнання для обігріву для сховищ(бомбосховищ) із сприятливими умовами для дітей
в рамках проекту “Посилення готовності до повернення до навчання за допомогою нових безпечних просторів у школах та домашніх куточках Спільно (Spilno)”, що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ
№ тендеру: 6-SHELTERWRM-UHI від 21 жовтня 2022
Тендерна форма
Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.
Дата: | |
ПІБ та посада: | |
Назва компанії: | |
Адреса: | |
Телефон: | |
E-mail: | |
Чинність заявки: (мінімум 30 днів) | |
Підпис та печатка (за наявності): |