Технічне завдання для Фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб щодо надання послуг з дизайну та розробки візуалізацій сховищ із сприятливими умовами для дітей (безпечних просторів)
в рамках проекту “Посилення готовності до повернення до навчання за допомогою нових безпечних просторів у школах та домашніх куточків Спільно (Spilno)”, що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ
Дата: 01 вересня 2022
№ тендеру: 1-DSGNWRKS-UHI
Про ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”
Організація створена бізнес-лідерами у сферах організаціі та проведення масових заходів, реклами та комунікацій. Ми зібралися разом, щоб підтримати громадські ініціативи членів нашої організації, бо знаємо, наскільки налагоджена комунікація з власниками ресурсів важлива для успіху. З початку військової агресії у лютому 2022 року кожен із нас мав свою волонтерську ініціативу з метою допомоги громадянам України, які постраждали від війни. Разом ми розширюємо власні можливості, допомагаємо один одному, шукаємо партнерів і активно використовуємо наш професійний досвід і контакти, які ми набули за 10 років попередньої роботи з людьми, виробництвами, а також у сфері організації масштабних масових заходів і в сфері комунікацій. Ми ділимося нашими наявними ресурсами та спрямовуємо зусилля на розширення можливостей організаціі, включаючи залучення нових членів ГО та співпрацю з партнерами-донорами.
Довідкова інформація про проект
Проєкт покликаний зміцнити готовність на місцях до повернення до очного навчання шляхом створення безпечних просторів у навчальних закладах (школах). Проект підтримує ініціативу «Назад до навчання» шляхом розробки технічних інновацій в реконструкції та забезпеченні обладнанням таких безпечних просторів, а також впровадження цих таких новітніх розробок у п'яти обраних місцях.
Конкретні заходи, які здійснюватимуться ГО ”Українські гуманітарні ініціативи”, включають:
1. Розробка та запуск п'яти сховищ із сприятливими умовами для дітей (безпечних просторів) на основі індивідуальної концепції, дизайну та змісту Спільно (Spilno).
2. Розробка інструкцій для тиражування концепції, дизайну та змісту (наприклад, інформаційних, освітніх та комунікаційних матеріалів, креативних шпалер) по всій країні.
3. Виробництво та розповсюдження наборів для організаціі навчання дітей - 1000 домашніх інтерактивних куточків Spilno Home
4. Розробка матеріалів для використання в розважальних програмах (застосунках) з доповненою реальністю (AR) для Spilno Home.
Основна мета:
Надання комплексних послуг із розробки дизайну, візуалізацій, макетів та супровідних креслень для п'яти сховищ із сприятливими умовами для дітей (безпечних просторів)
Послуги включатимуть нижче перераховане, але не обмежуються такими заходами:
- Створення єдиного дизайн-коду, візуалізація концепції брендування.
- Розробка генплану та схем розташування обладнання для кожної локаціі
- Розробка 3D моделі приміщення, створення не менше 5-ти рендерів-візуалізацій з розміщеним обланданням та брендуванням.
- Розробка технічних макетів для виготовлення брендованих матеріалів (не менше 5-ти макетів)
- Розробка технічних креслень-завдань для виготовлення та збірки обладання (не менше 5-ти схем)
Перелік необхідних послуг буде погоджено в окремих Замовленнях.
Терміни та місце надання послуг
- Початок надання послуг очікується одразу після підписання договору з Постачальником.
- Порядок надання послуг планується у строк до 21 листопада 2022 року, який буде погоджений обома сторонами у письмовій формі.
- Місце надання послуг: п’ять обраних дитячих навчальних закладів громад Київської області.
Вимоги
- Право на ведення підприємницької діяльності;
- Готовність надавати послуги на основі післяплати (після виконання кожного Замовлення), без авансових платежів.
- Досвід надання подібних послуг, надання рекомендаційних листів за запитом.
- Своєчасне надання необхідної звітної документації за вимогою ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”;
- Надання послуг на основі принципу «співвідношення ціни та якості”
Постачальник повинен мати спроможності виконати усі вищеперераховані вимоги.
Звітні документи
Після надання послуг за кожним Замовленням Постачальник має надати ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” первинні фінансові документи та звіт, щодо наданих послуг.
Оплата послуг
Післяплата буде здійснена за кожне погоджене Замовлення протягом 60 (шестидесяти) банківських днів з моменту підписання Акту прийому-передачі наданих послуг та надання всіх необхідних підтверджуючих документів.
Процедура подачі комерційних пропозицій (заявок)
Зацікавлені кандидати повинні подати наступні документи:
- Належним чином підписану Тендерну заявку (за зразком, наведеним в Додатку 2).
- Технічну пропозицію, що складається з:
- Фізичним особам - підприємцям (ФОП) на єдиному податку та юридичним особам – копію свідоцтва про державну реєстрацію або Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, копію свідоцтва про сплату єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку, якщо юридична особа перебуває на спощеній системі оподаткування, копію свідоцтва про реєстрацію платником ПВД у випадку якщо юридична особа є платником ПДВ.
- Банківські реквізити – Довідка з банку.
- Дійсна ліцензія на здійснення відповідного виду робіт (якщо застосовується).
- Належним чином підписаний Супровідний лист з:
- підтвердженням виконання вищезазначених вимог;
- інформацією про наявність власних ресурсів або існуючих партнерських угод, необхідних для надання послуг;
- інформацією про профіль діяльності (принаймні 2 роки досвіду у відповідній сфері);
- коротким описом досвіду надання аналогічних послуг (досвід роботи з міжнародними організаціями, НУО або агенціями ООН в Україні буде перевагою).
- Рекомендаційні листи, надані в період з 2019 до 2022 року включно будуть перевагою.
- Інформація у довільній формі щодо проектів реалізованих Постачальником (звіти, макети, дизайни, портфоліо, посилання на веб-сайти/відео-презентації)
- Цінову пропозицію за формою відповідно до Додатку 1. Всі ціни вказані в пропозиції мають бути кінцеві з урахування всіх податків.
Усі документи потрібно надіслати на електронну адресу Анна Бичек ukrainian.initiatives@gmail.com в форматі pdf. В темі листа необхідно обов’язково вказати номер цього тендеру та назву Постачальника.
Кінцевий термін надання комерційних пропозицій 12 вересня 2022, 18:00 за київським часом
Пропозиції, надіслані пізніше, розглядатись не будуть.
Умови договору
Договір укладатиметься на конкурсній основі згідно вимог, описаних у технічному завданні.
Оцінка та відбір кандидатів проводитимуться відповідно до процедур закупівель, викладених у внутрішніх політиках і процедурах ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”. Оцінка кандидатів проводитиметься за вказаними вище критеріями.
Якщо у потенційного Учасника виникнуть питання щодо технічного завдання, будь ласка, зв’яжіться з Анною Бичек за адресою ukrainian.initiatives@gmail.com не пізніше 10 вересня 2022, 18:00, 18:00
Будь ласка, зверніть увагу, що до фінального розгляду будуть допущені лише ті кандидати, які увійдуть до короткого списку.
ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” зберігає за собою право на те, щоб:
- зв’язатися з будь-якою компанією чи особою, вказаною Постачальником у якості тих, хто надали рекомендацію;
- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
- не оголошувати результати тендеру усім потенційним учасникам;
- прийняти до розгляду будь-яку Заявку повністю або частково;
- вступити у переговори з обраним Постачальником;
- доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику з метою проведення часткової закупівлі.
Процес та метод оцінки заявок
Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.
Чинність заявок
Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 30 днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами та положеннями. Постачальники повинні вказати період чинності своїх заявок, оскільки ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” може доручити виконання контрактів за заявкою, яка найкраще відповідає вимогам Тендеру, якщо на момент надходження запитів про надання товарів/послуг заявка є чинною. ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” може звернутися до Заявників з проханням про подовження періоду чинності заявок.
Доручення та реалізації контракту
- Реалізацію контракту(-ів) буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чиї послуги є прийнятними з комерційної та технічної точки зору та чия заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам та положенням, наведеним у Тендері, за умови, що заявка є розсудливою і відповідає інтересам ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”.
- ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо будь-яких товарів/послуг, якщо, на думку ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи”, Постачальник, який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” вважатиме, що це найбільше відповідає її інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. заявки, що задовольняє усі вимоги, перераховані у Тендері.
- ГО “Українські Гуманітарні Ініціативи” здійснює платіж після отримання наданих товарів/послуг.
Додаток 1
Технічне завдання для Фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб щодо надання послуг з дизайну та розробки візуалізацій сховищ із сприятливими умовами для дітей (безпечних просторів)
в рамках проекту “Посилення готовності до повернення до навчання за допомогою нових безпечних просторів у школах та домашніх куточків Спільно (Spilno)”, що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ
№ тендеру: 1-DSGNWRKS-UHI від 01.09.2022
Цінова пропозиція «Назва Постачальника» щодо надання послуг з розробки матеріалів для використання в розважальних програмах з доповненою реальністю (AR)
№ | Назва | Найменування складових комплектування | од. вимірювання | к-сть | ціна за одиницю, грн | всього, сумма, грн |
1 | послуги з дизайну та розробки візуалізацій сховищ із сприятливими умовами для дітей (безпечних просторів) | Розробка генплану та схем розташування обладнання
Розробка 3D моделі приміщення, створення рендерів-візуалізацій з розміщеним обланданням та брендуванням.
Розробка технічних макетів для виготовлення брендованих матеріалів
Розробка технічних креслень-завдань для виготовлення та збірки обладання | шт | 5 | ||
Всього, грн |
- Перелік послуг та їх кількість може варіюватися в залежності від потреб та буде узгоджений в Замовленні окремо.
Назва Постачальника:
ПІП:
Посада:
Підпис та печатка (за наявності):
Дата:
Додаток 2
Технічне завдання для Фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб щодо надання послуг з дизайну та розробки візуалізацій сховищ із сприятливими умовами для дітей (безпечних просторів)
в рамках проекту “Посилення готовності до повернення до навчання за допомогою нових безпечних просторів у школах та домашніх куточків Спільно (Spilno)”, що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ
№ тендеру: 1-DSGNWRKS-UHI від 01.09.2022
Тендерна форма
Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.
Дата: | |
ПІБ та посада: | |
Назва компанії: | |
Адреса: | |
Телефон: | |
E-mail: | |
Чинність заявки: (мінімум 30 днів) | |
Підпис та печатка (за наявності): |